مصاحبه آرشیو خبر ها
ویدال می ماند ، با آلگری هم باید بدنبال موفقیـت باشیم

ویدال می ماند ، با آلگری هم باید بدنبال موفقیـت باشیم

جورجو کیلینی مدافع یوونتوس در مصاحبه مفصل امروز خود در مورد شرایط یوونتوس در فصل جدید با توجه به رفتن آنتونیو کونته و آمدن آلگری گفت . مدافع ملی پوش و قدرتمند بیانکونری در مورد خریدهای یوونتوس هم صحبت کرد .

" من معتقدم پس از شوک اولیه که به همه ما بخاطر خروج ناگهانی کونته وارد شد، عزم و تمایل زیادی در همه تیم برای ادامه دادن آنچه که در سه سال گذشته انجام دادیم زیر نظر مربی جدید بوجود آمد . همه ما برای ساختن تصاویر و لحظاتی زیبا و از بین بردن ضعف و ناراحتی های گذشته تلاش خواهیم کرد "

" به نظر من کادر فنی جدید یوونتوس و بازیکنان جدید با نیرو و اراده جدید برای کار کردن و شوق و شور وارد یوونتوس شده اند و فکر می کنم که یووه همه چیز را برای یک شروع خوب و داشتن یک فصل فوق العاده دارد "

" بازیکنان مهمی به تیم ما وارد شده اند و آلگری هم مربی خوبی در ایتالیا است . او کسی است که با میلان قهرمان ایتالیا شده و از زمان ورود به یووه کار را برای ما دشوار کرده است. همچنین بازیکنان مهم و خبی به تیم ما وارد شده اند که می توانند ما را کمک کنند "

" ما از سختی های کار در این فصل آگاهیم ، انتظارات از ما بالاست . باید در اروپا و سری آ موفق باشیم و هدف ما تکرار همه موفقیت های گذشته به علاوه رسیدن به اهداف جدید و وسیع تر است . اما چیزی که در سال های اخیر بخصوص در 3 فصل گذشته بسیار مهم بوده ، حمایت همه جانبه هواداران از ما بود . که یکی از عوامل اصلی موفقیت ما است و نباید آن را فراموش کرد "

" هواداران باید کنار ما و پشتیبان ما باشند و اگر به کل تیم ما از مربی ، بازیکنان و مدیران نگاه کنید می بینید که یک هماهنگی و هدف مشخص برای همه وجود دارد . داشتن اختلاف نظر هواداران با برخی از عوامل تیم طبیعی است اما مطمئنا حمایت آن ها می تواند کمک زیادی به ما کند "

" در نتیجه این تنها با حمایت همه هواداران و دادن روحیه و انرژی به بازیکنان ممکن خواهد بود . همانند آنچه که در فصول گذشته به شکلی عای اتفاق افتاد "

مدافع متعصب یووه در ادامه در مورد جدایی کونته گفت :

"رفتن کونته واقعا همه ما را حیرت زده کرد زیرا ما اصلا انتظار چنین تصمیمی نداشتیم و به ادامه کار با کونته فکر می کردیم . ما تا 24 ساعت پس از این تصمیم شوکه بودیم اما مطمئنا او هم دلایل منطقی خود را برای جدایی داشت و همه چیز طبق نظر و بررسی باشگاه انجام شد. اما همه بخاطر کارهای بزرگی که او توانست با یوونتوس انجام دهد خوشحال هستند "

" اکنون منتظر یک فصل بزرگ و فوق العاده با آلگری هستیم، زیرا اعتقاد داریم که او همه چیز را بخوبی زیر نظر دارد و با توانی که دارد می تواند در یوونتوس موفق باشد "


کونته گزینه مناسبی برای تیم ملی ایتالیا خواهد بود ؟

" من او را بهترین گزینه برای تیم می بینم و رابطه خوبی با او دارم. اما این چیزی است که بر عهده من نیست و باید از خود او در این مورد سوال کنید "

" رقابت در فصل جدید بسیار سخت خواهد بود . اینتر ، رُم و ناپولی قدرت زیادی دارند، عملکرد ماتزاری با اینتر در فصل اول خوب بوده و حالا مطمئنا شناخت بیشتری نسبت به قبل دارد "

" باید گفت که عملکرد اینتر در 3 بازی شگفت انگیز بوده. دو تساوی با منچستر یونایتد و رئال مادرید و پیروزی برابر رُم. باید اعتراف کرد که عملکرد خوبی داشته اند و مطمئنا هدف بزرگی دارند . همچنین رُم و ناپولی که فصل پیش هم حریفان قدرتمندی بودند و در این فصل هم تقویت شده اند "

" من فکر می کنم که سه تیم اینتر، رُم، ناپولی به همراه فیورنتینا در کنار یوونتوس از مدعیان اصلی کسب اسکودتو هستند و رقابت شدید و بزرگی در فصل پیش رو برای قهرمانی وجود خواهد داشت "

" رُم و ناپولی خریدهای خوبی داشته اند و در بازار نقل و انتقالات خود را تقویت کردند . تیم ما هم چند بازیکن مهم را بخدمت گرفته که البته هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و امکان خرید وجود دارد "

آینده ویدال و تمدید قرارداد تو با یوونتوس ؟

" من فکر می کنم که نهایتاً او در یوونتوس خواهد ماند و نقش مهمی را هم در این فصل ایفا خواهد کرد "

" اما در مورد خودم ، هنوز هیچ چیزی رسمی نشده اما فکر می کنم که برای مدت طولانی در این تیم خواهم ماند و نمی توانم از این موضوع خوشحال نباشم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: